vrijdag 28 februari 2014

Do more of what makes you happy

Hallo! Mijn naam is Cynthia, 22 jaar jong een grote liefde voor styling, interieur & wonen. Verslaafd aan thee & pinterest. Gek op DIY's & vooral heel druk bezig om allerlei ideeën te verzamelen voor ons eigen huisje aan de Linge.

Mede door een hoop gebeurtenissen de laatste tijd besef ik steeds meer dat je moet genieten van het leven en doen waar jij echt gelukkig van wordt: Do more of what makes you happy. En wat maakt mij nu echt happy? We hebben in de Lente van 2012 een huis gekocht aan de Linge, waar we nu dus alweer ruim anderhalf jaar in aan het klussen zijn. Mede doordat ik nu al anderhalf jaar kan nadenken over ons interieur heb ik zoveel inspiratie gehaald uit diverse blogs, woontijdschriften, makelaarssites en tv-programma's dat ik bij mezelf dacht: hier wordt ik nu gelukkig van & ik zou het geweldig vinden als ik net zo'n inspiratiebron voor andere kan zijn. Vandaar een eigen blog: Lingehuis, vernoemd naar mijn huisje aan de Linge. Binnenkort dus meer over mijn eigen Lingehuis & de vele inspiratiebronnen die ik met jullie wil delen! Volg je me?


Liefs, Cynthia


+++++++++++



Hello! My name is Cynthia, I’m 22 years old and i have a great passion about styling, interior and living. I'm addicted to tea and pinterest. I love DIY's and most of the time I’m busy to collect different kind of ideas for or own house lying next to the river the Linge.

Partly because a lot of events lately I realized that you have to make the best in the world and do more of what makes you happy. And what makes me happy? In the spring of 2012 me and my boyfriend bought a house next to the river the Linge, which we’ve been rebuilding now for 18 month’s already.Because we’re already having the house for the past 18 month’s I can do a lot of research about how I would like to decorate my home and a lot of my inspiration I found on diverent kind of blogs, magazines, televisionprograms that I realized this is what makes me happy & it would be wonderful if I can be such a great inspiration to others like others been a great inspiration for me. That’s because I start my own blog: Lingehuis named after my house next to the Linge (huis means House in Dutch) Soon you will find everything of my own Lingehuis & a lot of inspiration I would like to share whit you! Will you follow me?


Love, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten