woensdag 5 maart 2014

dreaming of a own home #1

Een eigen huis, een langverwachte droom die voor een gedeelte in 2012 al werd verwezenlijkt. met de aankoop van ons Lingehuisje. Helaas duurt de verbouwing veel langer dan gedacht, aan de ene kant heel vervelend omdat ik niet kan wachten tot ik eindelijk mag gaan inrichten & aan de andere kant toch hartstikke fijn want in de afgelopen tijd heb ik uiteraard niet stil gezeten! Zo heb ik allerlei inspirerende interieurs gevonden op het world wide web en heb ik tal van moodboards gemaakt zodat ik straks elke ruimte naar mijn smaak kan inrichten.

In dreaming of a own home, wil ik jullie graag meenemen op mijn reis door de verschillende appartementen en huizen die ik door het jaar heen heb verzameld. Zo hoop ik dat jullie net zo geïnspireerd raken en leuke ideeën opdoen van de meest uiteen lopende interieurs als ik heb gedaan en uiteraard hoop ik er ergens aan het eind van het jaar mijn eigen huis te kunnen laten zien aan jullie. Daarom een terugkerend onderwerp op mijn blog.


+++++++++++


An own home, a dream for many years that came true for a part in the spring of 2012 with buying our own Lingehouse. Unfortunately the rebuilding of or home takes much longer than we thought. At one side very disappointed because I can’t wait to decorate and style my home but at the other side really nice because it gives me the time to find all kind of inspirational homes to mix my own. I found on the internet a lot of inspiring interiors and I already have made tones of mood boards so I can decorated every room in my house.


In the item dreaming of a own home,  I would like to take you on my journey of inspiration I collected over the past year of different kind of apartment and homes. I hope you get as much inspired as I did and I hope you get some nice new ideas and of course I hope to share in the end of 2014 my own house. In the mean time, enjoy this coming back item on my blog! 






































In deze eerste editie een Loft in de Kreuzberg Duitsland, deze loft ligt tussen Kreuzberg & Schöneberg in. De loft bestaat uit twee slaapkamers en ligt aan het Victoriapark. Het gebouw is gebouwd in 1905 en het huis werd de afgelopen twee jaar gerenoveerd en met veel aandacht voor details door de huidige bewoners verbouwd. 

Toen ik deze loft tegen kwam op internet was ik direct verliefd. Voor dit prachtige Scandinavische interieur viel ik als een blok. De houtenvloer is alles waar ik al zeker een jaar van droom, en kon ik mijn vriend dan ook eindelijk laten zien wat ik nu bedoelde met een houtenvloer. Gelukkig is hij het met me eens en zijn we voor ons eigen huis nu opzoek naar zo'n vloer in tegelvorm, dit omdat we vloerverwarming in het huis krijgen en tegels dan toch handiger zijn dan een houtenvloer. De rest van het huis voelt heel erg warm aan dankzij de wit, grijs en bruin tinten.


Liefs, Cynthia

+++++++++++


In this first item of dreaming of my own home, you can see a Loft in Kreuzberg Germany, this loft is situated between Kreuzberg & Schöneberg. The loft has to bedrooms and has a view over Victoriapark. The building is build in 1905 and the house is been rebuild the past two years by is former owners.

When I find this loft for the first time on the internet I fell in love immediately. This beautiful Scandinavian interior has stole my heart. The wooden floor is everything if been dreaming about for the past few years and finely I could show my dream to my boyfriend so I can see what I mean. Luckily my boyfriend understands my dream and now we are looking for this kind of floor for or own home, but not made of wood but made of stone because we’re getting heating in the floor. Stone tiles will be a lot easier to clean and to heat. The rest of the home feels really comfortable because of the white, grey and brown shades.

Love, Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten